فروشگاه حاجی ارزونی - کانال تلگرام ( بزرگترین فروشگاه آنلاین ✳️ ارسال به تمام نقاط کشور ... و اینترنتی تمامی محصولات و خرید آنلاین)
حراج!
پوشک کامل کودک شورتی سایز 5 پول آپ مای بیبی 26 عددی

پوشک کامل کودک شورتی سایز 5 پول آپ مای بیبی 26 عددی

محصول جدید

- تعداد: 30 عدد - مناسب براي وزن: 12 تا 20 کيلوگرم - نحوه بسته شدن: چسبي - صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو - ساير توضيحات: - ظریف و نازک با قدرت جذب بالا - پوشش نرم لایه‌ی محافظ تحتانی - دارای گوشواره‌های قابل انعطاف و چسب بغل محکم پوشک - بدون نشت رطوبت توسط کش‌های کناری و لایه‌ی محافظ عمودی - راحتی بیشتر در راه رفتن کودک با کم شدن فاصله‌ی بین پاها در پوشک

جزییات بیشتر

163,200 تومان

-4%

170,000 تومان

163,200 تومان به ازای عدد

اطلاعات بیشتر

انتخاب پوشک استاندارد از بسیاری عوارض مانند انحراف پاهای نوزاد و حساسیت جلوگیری می‌کند. محصولی که می‌بینیم مدل جدید از پوشک برند نام‌آشنای «مای‌بیبی» است. این مدل پوشک با سایز 5 برای وزن 12 تا 20 کیلوگرم مناسب است. وجود پوشش نرم کتانی در لایه محافظ تحتانی، قدرت جذب بالا، انعطاف‌پذیری و وجود لایه‌های محافظ عمودی همه و همه از ویژگی‌های این محصول هستند.

برند «مای‌بیبی» این پوشک با بست چسبی را از فویل کتانی، کاغذ تیشو، خمیر کاغذ و پودر جاذب ساخته و در نهایت یک محصول ظریف و نازک با قدرت جذب بالا را ارائه داده است. پودر جاذب به‌کار رفته در این پوشک، باعث سبک‌شدن و حداکثر جذب رطوبت می‌شود. کش‌های کناری و لایه محافظ عمودی، انعطاف‌پذیری خوبی داشته و چسب‌های تعبیه شده در قسمت‌های کناری، مانع از نشت رطوبت می‌شوند. همچنین طراحی ظریف این پوشک، باعث کم شدن فاصله بین پاها و راه رفتن راحت‌تر کودک می‌شود.

هر بسته از این مدل برند معروف «مای‌بیبی» شامل 30 عدد پوشک با سایز خیلی بزرگ است.

طراح شده توسط Ahoorae.com